ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Μελέτες

INTERLIFE: Στο 94% ο δείκτης ικανοποίησης συνεργατών

Συνολική αξιολόγηση του πλαισίου συνεργασίας της εταιρείας με το δίκτυό της

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
25/01/2021 - Updated on 26/01/2021
in Μελέτες
A A
INTERLIFE: Στο 94% ο δείκτης ικανοποίησης συνεργατών
Share on Facebook

Η Φερεγγυότητα & Αξιοπιστία, η Ταχύτητα των Αποζημιώσεων και η Ποιότητα Επικοινωνίας & Εξυπηρέτησης αποτελούν τα δυνατά σημεία της INTERLIFE Ασφαλιστική και συγκεντρώνουν τους μεγαλύτερους βαθμούς ικανοποίησης, σύμφωνα με την ετήσια Έρευνα Ικανοποίησης Συνεργατών που πραγματοποίησε το Τμήμα Marketing της εταιρείας το 2020.

Η επικοινωνία και η εξυπηρέτηση φαίνεται να είναι το δυνατό σημείο και της Διεύθυνσης Ανάληψης Κινδύνων καθώς εμφανίζει τα μεγαλύτερα ποσοστά τόσο σε γενικό βαθμό ικανοποίησης όσο και σε μέσους όρους θετικών απαντήσεων, οι οποίοι ανέρχονται από 92% έως 94%.

Διαβάστε Επίσης

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

May 8, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

INTERLIFE: Στο +6,96% τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα το 2024

Apr 28, 2025

Για τη Διεύθυνση Αποζημιώσεων τα αθροιστικά ποσοστά ικανοποίησης, ως προς τους μέσους χρόνους στη διαδικασία διεκπεραίωσης ζημιών, την αντικειμενικότητα των αποζημιώσεων και την επικοινωνία και εξυπηρέτηση στον Κλάδο του αυτοκινήτου, έφτασαν το 92% (92%, 87% και 94%) ενώ στους Λοιπούς Κλάδους το 90,35% (90%, 88% και 93%).

Η Διεύθυνση Οικονομικού – τμήμα Διαχείρισης Αξιών ως προς την επικοινωνία και εξυπηρέτηση των συνεργατών συγκεντρώνει τον υψηλότερο βαθμό τόσο στο γενικό βαθμό ικανοποίησης, όσο και στο μέσο όρο θετικών απαντήσεων με ποσοστό 94% παρουσιάζοντας αύξηση 3 ποσοστιαίων μονάδων έναντι του 2019. Η πλειοψηφία των συνεργατών δηλώνει ευχαριστημένη από τη Διεύθυνση Πωλήσεων.

Ο μεγαλύτερος βαθμός ικανοποίησης σε ποσοστό που φτάνει το 94% αφορά τη συνεργασία και εξυπηρέτηση από το αρμόδιο Τμήμα, καθώς και την υποστήριξη ως προς τα προϊόντα, τα τιμολόγια και τις διαδικασίες, όπου παρουσιάστηκε βελτίωση 3% σε σχέση με πέρσι.

Για το Τμήμα Διεκπεραίωσης, ο Γενικός Βαθμός Ικανοποίησης κυμαίνεται από 92% έως 96%. Όσον αφορά στα Εργαλεία Υποστήριξης αυξημένος εμφανίζεται ο Γενικός Βαθμός Ικανοποίησης με το Portal να έχει ποσοστό 90%, την Τιμολόγηση 89% και το Help Desk 88%.

Ο Γενικός Βαθμός Ικανοποίησης ως προς τα Σημεία Εξυπηρέτησης είναι ανοδικός. Στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη σημειώνονται τα υψηλότερα ποσοστά θετικών απαντήσεων (95%), ενώ στη Ρόδο, το Ηράκλειο και το Λαγκαδά τα ποσοστά παραμένουν αρκετά ψηλά, 86%, 91% και 82% αντίστοιχα.

Συμπερασματικά, υπάρχει μια γενικότερη αύξηση στα ποσοστά ικανοποίησης σε σχέση με το 2019 σε όλους τους κλάδους και στην κάθε λειτουργία τους ξεχωριστά. Σε μέσους όρους θετικών απαντήσεων αξιοσημείωτη είναι η αύξηση του Βαθμού Ικανοποίησης στην Ποιότητα Προϊόντων, την Ανταγωνιστικότητα Τιμολογίων και την Προβολή της Εταιρείας.

Πηγή: Interlife Magazine

Tags: Interlife Ασφαλιστική
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του
Μελέτες

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του

by Insurancedaily editorial team
Apr 22, 2025
Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;
Μελέτες

Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;

by Insurancedaily editorial team
Mar 27, 2025
Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025
Μελέτες

Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025

by Insurancedaily editorial team
Mar 4, 2025
Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών
Μελέτες

Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    
Μελέτες

Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 23, 2025
13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα
Μελέτες

13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI
Μελέτες

Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης
Μελέτες

Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2024
ICAP CRIF: «Ενισχύεται η παρουσία των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»
Μελέτες

ICAP CRIF: «Ενισχύεται η παρουσία των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 21, 2024 - Updated on Feb 17, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ